wtorek, 10 lipca 2012

Wszystkie odpowiedzi do Kastiela

ODCINEK 1

Kastiel: (Na początku)
A. Dzień dobry, szukam kogoś, kto mógłby oprowadzić mnie po liceum.
B. Dzień dobry jestem nowa.
C. ... Cześć?

Kastiel: No i...?
A. Zawsze jesteś taki miły?
B. <Nie pamiętam dokładnie co tu było :D>

Kastiel: Szczególnie dla nowych. Jestem Kastiel.
A. Miło mi cię poznać.
B. Mam urwanie głowy z papierami.

***

Kastiel: -
A. Masz może mój formularz?
B. Gdzie mogę zrobić zdjęcie do dokumentów? 
C. Masz może kasę na opłatę za moją teczkę?
D. (o nic więcej nie pytasz)

***

Kastiel: Znowu ty?
A. Tak, przeszkadzam ci?
B. Twój T-shirt mi coś mówi...
C. Co to za chuligańskie ciuchy? 

Kastiel: Ah tak? I co ci to przypomina? Rysunek na tyłku twojego ostatniego kucyka pony?
A. Nieprawdopodobne, to znana marka gotyckich ubrań.
B. Nieprawdopodobne, to logo grupy rockowej.
C. Nieprawdopodobne, to logo super znanej gry on-line.

Kastiel: A więc nowa, znasz grupę Winged Skull?
A. Ah tak? Też lubię rock od czasu do czasu.
B. Yeah! Roch My Baby, uwielbiam rock!
C. Wszystko, czego nienawidzę...

Kastiel: Spoko, znam sporo dziewczyn, które ich słuchają.


***
Odpowiedź końcowa do 11 odc. to odpowiedź B.
Odpowiedź końcowa, choć nie tematycznie do Lysandra to ta z niedźwiedziem ;)

Jeśli chcecie jakąś inną odpowiedz, piszcie w komentarzach :P

7 komentarzy:

  1. Hej mam problem na dwóch kontach z odcinkiem 4 i 5 chce zdobyć kastiela pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. A propo jestem Pawlak, a na innym koncie Sawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o konkretnych pytaniach, ale za każdym razem, kiedy masz odpowiedzieć cooś Kastielowi (z a,b,c) Wpisz tekst do google. Często odp podwyższające lovometr są zamieszczone w forum słodkie flirtu.

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja mam pytania do odcinka 9 podajcie dobre odp do kastiela i lysandra prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ah tak? I co ci to przypomina? Rysunek na tyłku twojego ostatniego kucyka pony" tutaj powinna być odpowiedź, że jest to marka gotyckich ubrań. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielki problem. Mam u Kastiela 29 poziom sympatii i chciała bym żeby poziom sympatii wzrózł. Jestem na poziomie 2. Nazywam się Oliwia249. Zapraszajcie mnie do znajomych. Po zaproszeniu mnie piszcie co mogę zrobić żeby poziom sympatii wzrósł.
    P.S. Wiem że 2 poziom jest bardzo niski ale ja mam też inne konta takie jak SeksiPanna i Oliwia249556.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że najlepiej grać na kilku kontach - pierwszym sprawdzać jedną odpowiedz, drugim - upewniać się, a trzecim dawać prawidłowe odpowiedzi.

      Usuń